עלינו

אנחנו גאים לומר שאת החברה הזאת הקמנו מאפס
ב 2009, כשהאהבה הכי גדולה שלנו הייתה לסאונד, עבדנו בכל מיני חברות כטכנאיי סאונד והגענו למסקנה שאיכות הסאונד, התאורה והאווירה הכללית יכולות להיות הרבה יותר טובות במקומות הבילוי בעיר.
לא סירבנו לשום עבודה, גם אם היא דרשה שנעבוד ימים רצופים בלי הפסקה והתחייבנו להוציא לפועל התקנות מסובכות מאוד בזמן הקצר ביותר.
בעזרת ההכנסות מהפרויקטים הראשונים שלנו, קנינו כלי עבודה טובים יותר על מנת לבצע את הפרויקטים הבאים בצורה יעילה יותר.
,כבר בשלב מוקדם
הלקוחות הוותיקים שלנו לימדו אותנו שבילוי הוא חוויה כוללת שכל מרכיב בה חייב להיות מדויק על מנת שהמקום יצליח והלקוחות ירצו לחזור – ככה הבנו שמקומנו הוא ביצירת חוויה הנוגעת לכל מה שקשור בחושי השמיעה והראיה.
בלי שהרגשנו, לקוחות שעבדו איתנו שמחו להעביר את הטלפון שלנו לחברים שלהם ומהר מאוד הייתה לנו המון עבודה. תמיד האמנו שיש להשקיע במוצר ובשירות הרבה יותר מבשיווק, וכנראה שבגלל זה כמות הלקוחות שלנו גדלה במהירות למרות שתקציב השיווק הסתכם בכמה חבילות של מצתים ועטים בסוף השנה.
לכן, מתוך הצורך שלהם וההחלטה שלנו להעניק את החוויה הטובה ביותר במקומות בילוי, פתחנו מחלקת השכרות.


הוצאה לפועל של המון פרויקטים שעשינו בידיים שלנו עזרה לנו להשתפר ולשפר את תהליכי העבודה בכל יום שעובר
ועם זאת, הבנו שאנחנו צריכים עזרה. אז גייסנו עובדים, הכשרנו אותם באופן אישי ואת כל הידע שצברנו, דאגנו להעביר להם.
במהלך ביצוע הפרויקטים, הבנו שזה לא פשוט לספק מוצרים איכותיים במחירים טובים ומאוד רצינו שהלקוחות שלנו יקבלו את התמורה הטובה ביותר ביחס לכסף שהם מוציאים.
לכן, התחלנו לחפש יצרנים של מוצרי סאונד ותאורה, לגשש אחרי מותגים ללא נציגות ולחפש את הדבר הבא – אבל גילינו שעולם הייצור הוא עולם חדש וחזרנו לבסיס.
בעזרת הידע שרכשנו מהשטח עם השנים, ידענו להתמקד במוצרים שתמיד רצינו ולא הצלחנו למצוא, תמיד מתוך מחשבה על הערך שלהם ללקוחות שלנו ובמיוחד ללקוחות שלהם.
בהמשך הסתבר שגם למצוא מותגים טובים לשיתוף פעולה זה לא פשוט
עם השנים, ביקרנו במאות מפעלים, אצל מאות יצרנים. התעקשנו פעם אחר פעם עד שמצאנו את היצרנים הטובים ביותר, כל אחד בתחומו ולפי קטגוריית המחיר אליה הוא מכוון.
כיום, ב-2020, אנחנו מייבאים יותר מ-20 מותגים ומשתפים פעולה עם למעלה מ-70 יצרנים מכל רחבי העולם, כשכל מותג נבחר בקפידה רבה ורק כאשר ברור לנו שהוא המנצח בתחומו.
בתחילת הייבוא, החלטנו לשווק את המוצרים שלנו לחברות פרויקטים אחרות, לקבלני הגברה ולמפיצים וכיום הציוד שלנו נמצא כמעט בכל אירוע, במה ומקום בילוי בישראל.


הבנו ששירות זה חלק בלתי נפרד מאיתנו
פתחנו מעבדת תיקונים על מנת שנוכל לבצע תיקונים למוצרים שלנו בעצמנו, ופיתחנו לבד תוכנה לניהול פעילות המעבדה שתהיה יעילה לטכנאים ושקופה ללקוחות.
להוציא לפועל פרויקטים בענף שלנו דורש המון מומחיות מקצועית, לכן החלטנו לאמץ את בעלי המקצוע המוכשרים בתחום ולתת להם שירותים משלימים שלא היו להם קודם – פתחנו את חדר התצוגה הראשון מסוגו בו ניתן לחוות את המוצרים, הנועד בין היתר לשימוש של מתקינים בעצמם, כמקום להדגמת מוצרים עבור הלקוחות שלהם.
הקמנו את הסופרמרקט לטכנאים הראשון מסוגו – היחיד מסוגו בעולם.
ככל שהחברה גדלה והתחרינו על פרוייקטים גדולים יותר
מצאנו את עצמנו מול יועצים כאלה ואחרים, שבדרך כלל, לא נוטים לתת הזדמנות לשחקנים החדשים.
אבל אנחנו לא ויתרנו, ולמזלנו הלקוחות שלנו לא ויתרו עלינו. עם הזמן, איכות העבודה והשירות שלנו גרמו להמון יועצים להתחיל לבחור בנו, וכיום, עד 2020, ביצענו יותר מ-3000 פרויקטים בכל המדינה, מבתי קפה קטנים ועד לרשתות והאולמות הגדולים ביותר בארץ.
כשאתה כל-כך אוהב את מה שאתה עושה, כל מכשול מרגיש לך כמו אתגר,
ביקורת נראית לך כמו הזדמנות לשפר,
לענות בלילה ללקוח שכרגע מבלים אצלו המון אנשים ולעזור לו זאת הצלחה
ולהפסיק לגדול ולהתפתח נראה לך כמו ללכת אחורה.
זכינו לעבוד במה שאנחנו אוהבים ועם אנשים מדהימים שעשו איתנו את הדרך…
